TRANSPORT
Valoarea transportului:
- 25 lei pentru comenzi intre 1 - 150 lei
- 0 lei pentru comenzi peste 151 lei
LIVRARE
Comenzile plasate pana la ora 12.00 de luni pana vineri, se vor expedia in aceeasi zi in care s-a plasat comanda.
Comenzile plasate dupa ora 12.00, vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.
Comenzile plasate in weekend vor fi expediate in prima zi lucratoare.
Dupa expediere, coletul ajunge la client in 24-48 h in conditii normale.
In anumite perioade,pe durata promotiilor sau sarbatorilor (zile libere legale) pot aparea mici intarzieri.
RETUR
Termene
- Termen de returnare: 14 zile calendaristice de la de la data intrării în posesia dumneavoastră a produselor (produse cu termen de valabilitate mai mare de 12 luni)
- Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de către noi a produselor returnate.
Costurile transportului la returnare
Costurile transportului returnării vor fi suportate de dumneavoastră.
Important: vă rugăm să nu ne trimiteți produsele returnate folosind plata ramburs, întrucât nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar după ce verificăm starea produselor returnate.
Rambursarea contravalorii produselor returnate
Sumele care se rambursează acoperă doar sume pe care le-ați plătit și cuprind:
- Valoarea produselor, plătite de dumneavoastră prin comanda inițială;
- Costurile livrării inițiale a produselor către dumneavoastră.
Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intrăm în posesia produselor returnate.
Modalitate de rambursare:
- pentru comenzile achitate cu card online: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru comenzile achitate cu ramburs sau prin banca / ordin de plată (OP): prin virament bancar, în contul pe care îl furnizați pe office@divio.ro
Excepții de la returnare și rambursare
Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare parțială a contravalorii produselor, în situațiile în care produsele:
- sunt deteriorate, prezintă urme de uzură sau semne de folosire excesivă sau utilizare abuzivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat);
- au fost livrate împreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare;
- au făcut parte dintr-o comandă specială (comanda specială este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vânzătorului dar care poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și plata unui avansDe asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
Baza legală a returnării
Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, "consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14."